سازگاری طراحی

استفاده رایگان از پوشش های سطحی.

تعادل سطوح سخت و نرم.

برای طراحی استخر چه شرایطی را باید در نظر گرفت؟

طرح ها و نقشه های استخر: شکل، ابعاد و عمق

برای اهداف شنا، حداقل عمق برای شنا 1.20 متر است.

اگر علاوه بر شنا، ترامپولین به ارتفاع یک متر نسبت به سطح آب نیز وجود دارد، عمق 2.5 متر توصیه می شود.

آفتاب استخر شما را تا 4 درجه سانتیگراد گرم می کند، بنابراین به مکانی رو به شمال فکر کنید که آفتاب زیادی داشته باشد (4+ ساعت در روز ایده آل است). اگر قرارگیری شما برای خورشید، استخر را در معرض باد غالب قرار می دهد، که باعث افزایش سرمایش و تبخیر می شود، می توانید یک بادشکن قرار دهید.

نکات ایمنی

هرگز کودک را بدون مراقبت در آب یا نزدیک آن رها نکنید. …

به کودکان شنا کردن را بیاموزیم. …

به کودکان آموزش دهید که از مجرای آب دوری کنند. …

اطمینان حاصل کنید که همه استخرها و اسپاها – چه در حیاط خلوت شما و چه در هر استخر عمومی که ممکن است از آن بازدید کنید – دارای پوشش های تخلیه مناسب باشند. …

موانع، پوشش ها و آلارم های مناسب را روی استخر و آبگرم خود و اطراف آن نصب کنید.

بسیاری از صاحبان استخر قبل از شروع ساخت استخر، طرح محوطه سازی مشخصی ندارند. یک استخر شنا و حیاط خلوت در بسیاری از موارد می تواند به صورت ارگانیک رشد کند. این بدان معنی است که بسیاری از مشتریان تا زمانی که استخر تمام نشده است سنگفرش را انتخاب نمی کنند تا بتوانند استخر و رنگ آب را ببینند و سپس در مورد سنگفرش تصمیم بگیرند. سنگفرش آرایشی است و استخر (از جمله رنگ آب استخر می تواند با آب و هوای مختلف بسیار متفاوت باشد) که داشتن نمونه های مختلف سنگفرش در کنار استخر به مدت یک هفته واقعاً به بسیاری از افراد در انتخاب آنها کمک می کند.

سایر مشتریان دوست دارند سنگفرش، امکانات آب استخر و کابین ها را قبل از تبدیل شدن هر گونه کثیفی طراحی و برنامه ریزی کنند. شما می توانید معماران را برای ایجاد خطوط و ظاهر جذب کنید، اما به عنوان سازنده استخر، ما با بسیاری از صاحبان استخر صحبت می کنیم و بازخورد آنها را در مورد اینکه چه چیزی در مورد استخر خود می پسندند و چه چیزی را دوست ندارند، دریافت می کنیم. هر طرح استخر در طول چندین دهه اصلاح شده است تا مناسب خانواده ها، شنا، ایمنی و سرگرمی باشد. در آرچی پرژن می دانیم که خانواده ها چگونه از فضای آب استفاده می کنند و این ویژگی ها را بر اساس واقعیت طراحی می کنند.

ابتدا در مورد کدام استخر تصمیم بگیرید و سپس تیم طراحی را درگیر کنید

بزرگترین توصیه ما در رابطه با طراحی استخر این است که ابتدا در مورد استخر تصمیم بگیرید. کدام استخر و چه پکیج و سپس اگر قرار است در طرح ها سرمایه گذاری کنید، می توانید جزئیات استخر را ارائه دهید. آنها همیشه می توانند پیشنهاد کنند استخر را بزرگتر یا کوچکتر کنید و آن را به این طرف یا آن طرف حرکت دهید، اما مطمئن شوید که متوجه شده اید چه استخری می خواهید. یعنی چه کسی می خواهید آن را بسازید، چه بخشی از بسته بندی است، آیا می خواهید آن را خود تمیز کنید. سپس ردپای واقعی تجهیزات استخر را خواهید دانست (با توجه به اینکه هر بسته استخر متفاوت است و این تصمیم را در مورد ذکر مکان تجهیزات دیکته می کند).